Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Octanorm Adria d.o.o., Gerbičeva ulica 110, 1000 Ljubljana, (v nadaljevanju ponudnik Splošni pogoji spletne trgovine www.sejemskaoprema.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.sejemskaoprema.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom , ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Upravlja jo podjetje Octanorm Adria d.o.o. . Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.sejemskaoprema.si
Ponudnik in uporabnik medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.sejemskaoprema.si urejata s temi splošnimi pogoji.
Po zakonu o varstvu potrošnikov mladoletne ali popolnoma poslovno nesposobne osebe ne morejo nakupovati na daljavo, to lahko storijo le njihovi zakoniti zastopniki.
Pogodba je sklenjena na podlagi potrditve naročila, katerega kupec prejme na svoj e-poštni naslov. Podjetje Octanorm Adria d.o.o. bo hranilo besedilo pogodbe med prodajalcem in kupcem, hkrati bo kasneje lahko dostopno potrošniku preko našega elektronskega naslova.
Podjetje Octanorm Adria d.o.o se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
podatke o podjetju Octanorm Adria d.o.o (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku z določenimi izjemami ),
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
PODATKI O PODJETJU
Octanorm Adria d.o.o.
Gerbičeva ulica 110
1000 Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 3740935000
Davčna številka: SI57416893
Davčni zavezanec: Da
Vpis v register: 28. 05. 2010 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani
Ponudba artiklov in cene
Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen, če ni drugače navedeno (primer časovno omejenih akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti v spletni trgovini. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik uporabnika obvesti in velja le ob soglasju s strani uporabnika oz. kupca.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila ter pod spodaj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo »v obdelavi«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.
Eventualni popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Obrazložitev cen navedenih v spletni trgovini www.sejemskaoprema.si :
CENA, katera je navedena ob izdelku, predstavlja trenutno maloprodajno ceno, katera je oblikovana na podlagi cen konkurenčnih ponudnikov in velja do dneva vključitve v morebitno promocijo ali znižanja zaradi tržnih razmer.
AKCIJSKA CENA (akcijska cena, black friday cena, vikend cena, praznična cena, ‘’sezonska’’ znižanja in ‘’čiščenje’’ zalog ipd…..) so cene za izdelke, ki so vključeni v določene akcije in veljajo v spletni trgovini samo v obdobju navedenem ob ceni izdelka.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba www.sejemskaoprema.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Roki veljavnosti akcijskih cen se med posameznimi izdelki lahko razlikuje in se lahko spremenijo kadarkoli.
Navedene cene veljajo za nakupe v ponudnikovi spletni trgovini www.sejemskaoprema.si
Dekoracija ni v ceni artikla, razen, če je to posebej navedeno.
Plačilne metode
V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva (fizičnim osebam):
Plačilo po povzetju oz. odkupnina
Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če uporabnik želi, da mu naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu možno plačilo z gotovino, morate biti uporabnik, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisoten. O času dostave se uporabnika obvestili po telefonu ali elektronski pošti. Ta način plačila je možno samo ob oz. z dostavno službo GLS, kjer gre za storitev »ODKUPNINE«, kjer se plačilo izvede podjetju GLS, nakar le ta položi denar na TRR podjetja Octanorm Adria d.o.o.. Direktnega gotovinskega poslovanja s kupci podjetje Octanorm Adria d.o.o ne izvaja.
Ponudnik zatem izda končni račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.
Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.
Plačilo po ponudbi ali predračunu
Če se uporabnik odloči za plačilo po predračunu, mu bomo na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila, poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na uporabnikov naslov za dostavo. Ponudnik zatem izda končni račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.
Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Plačilo s plačilno kartico :
Kupec lahko plačilo s kartico opravi takoj v košarici. Na voljo so plačilne kartice:
-Mastercard, Visa, Maestro in BA
Nakup za pravne osebe
Nakup v ponudnikovi spletni trgovini ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja, glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Octanorm Adria d.o.o, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna trgovina www.octanormadria.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (plačilo možno samo z dostavno službo GLS)*
z nakazilom na TRR podjetja Octanorm Adria d.o.o po ponudbi/predračunu
spletno plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, BA Maestro)
odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Octanorm Adria d.o.o po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.
Zahtevo za izdajo računa poslovnem uporabniku je potrebno posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago odpošljemo na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov info@octanormadria.si . Ob vrnjenem izdelku je potrebno priložiti obrazec za vračilo (odstop od pogodbe), ki ga najdete TUKAJ à A TO POTREBUJEMO?
Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za blago katerega predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu. Kupec mora blago vrniti na naslov:
Octanorm Adria d.o.o., Gerbičeva ulica 110, 1000 Ljubljana.
Dobavni rok in dostava
Dostavna služba GLS:
Ponudnik želi s svojo spletno trgovino čim bolj ustreči željam vseh naših uporabnikov, zato vam kupljeno blago v višini nad 400 € z DDV dostavimo brezplačno (dostavljalec Pošta Slovenije) na vaš naslov na območju Republike Slovenije.
Do 400,00 EUR stroški dostave znašajo:
Teža izdelka:
do 8 kg : 2,99 EUR
od 9 – 15 kg : 7,99 EUR
od 16 – 35 kg : 11,99 EUR
od 56 – 50 kg : 16,99 EUR
Opomba : ne glede na težo izdelka, je dostava nad 400 € z DDV brezplačna.
Ne glede na izbrani način plačila, tj. plačilno metodo, vam pošiljko dostavi dostavna služba GLS. Dostavna se izvaja od ponedeljka do petka predvidoma med 8 in 15 uro (oz. med delovnim časom dostavne službe GLS). Ure dostave ni možno eksaktno določati. En dan pred dostavo in naše strani prejmete obvestilo o dostavi. Če je blago na zalogi, je rok dostave pošiljke med 2 do 5 dni. Pa vendar se včasih zgodi kakšen nepredviden faktor, kot so prazniki in naravni pojavi, zaradi katerega se čas dostave lahko podaljša.
pri vseh naročilih, pod zneskom 400 € z ddv – zaračunavamo strošek dostave do objekta oz. kamionsko dostopnega dvorišča. Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu.
V primeru naročila dostave z vnosom – te opcije ne ponujamo (pogodba s Pošto Slovenije to ne določa)
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe ter z njegovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.
Dobavni roki, ki so navedeni ob ceni posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni).
Pogoji dostave veljajo na območju Republike Slovenije.
V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s uporabnikom, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem (pogoji GLS dostavne službe). Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se uporabniku preda pripadajoča dokumentacija, garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. Garancijski list in seznam pooblaščenih serviserjev se lahko nahaja v originalni embalaži skupaj z izdelkov. Račun pošljemo v elektronski obliki na elektronski naslov kupca. V tem primeru se šteje, da je bilo uporabniku predana vsa dokumentacija.
V PRIMERU NEMOŽNOSTI DOBAVE ZAHTEVANIH IN PLAČANIH ARTIKLOV PO PONUDBI OZIROMA NAROČILU SPLETNE TRGOVINE JE PODJETJE OCTANORM ADRIA d.o.o. DOLŽNO PLAČNIKU (KUPCU) VRNITI VSA PLAČANA SREDSTVA, KI GA JE ISTI POLOŽIL NA RAČUN PODJETJA ZA NAMEN NAKUPA SPORNIH PREDMETOV.
Skladno z zakonom, ki zadeva vse lastnike spletnih trgovin v celotni EU, vam Octanorm Adria d.o.o. ponuja možnost reševanja morebitnih sporov pri spletnem nakupovanju preko platforme ‘Spletno reševanje sporov’. Več informacij najdete TUKAJ (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Platforma je aktivna od 15. februarja 2016. leta.
Nova spletna platforma zdaj krepi zaupanje v spletno nakupovanje in tako pomembno prispeva k strategiji enotnega digitalnega trga EU.
Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave – prevoza
Kupcem svetujemo, da v izogib težav pred podpisom dostave pregledajo embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, ne zmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.
V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine, itd, predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.
– Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati vozniku takoj ob dostavi – pri dostavljalcu
– Skrite poškodbe je potrebno reklamirati skupaj s fotografijami embalaže in aparata – v našem oddelku za reklamacije
Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa ali kasnejše skrite poškodbe nam lahko skupaj z dokazili pošljete na e-naslov info@sejemskaoprema.si
Osebni prevzem na naslovu Gmajice 31, 1000 Ljubljana
V primeru, da ste izbrali osebni prevzem v skladišču našega podjetja Octanorm Adria d.o.o., vas o terminu prevzema obvestimo na e-mail, takoj ko je vaše naročilo pripravljeno za prevzem (predvidoma 2-5 delovnih dni). Vsekakor pa je pogoj za prevzem že predhodno izvedeno plačilo – po enem izmed zgoraj navedenih plačilnih pogojev, namreč gotovinsko plačilo ni možno.
Garancija
Vsi artikli kupljeni v trgovini Octanorm Adria doo. imajo splošno garancijo. Večina artiklov ima, odvisno od proizvajalca, garancijo, daljšo od enega leta. Račun je edini dokument, s katerim kupec uveljavlja svoje pravice.
Garancijski rok prične teči z dnem nakupa artikla in je vpisan kot datum na izdanem računu ter overjen z žigom in podpisom.
Garancija ne vključuje škode, nastale zaradi nestrokovnega ravnanja, mehanske poškodbe ali obrabe naprave. V izogib nesporazumom je dolžnost prodajalca in kupca, da izdelek pregledata in opozorita na morebitne mehanske poškodbe pri dostavi, v tem primeru bo izdelek zamenjan.
Prodajalec in kupec bosta morebitne spore poskušala reševati sporazumno in sporazumno, v nasprotnem primeru pa je pristojno sodišče v kraju sedeža prodaje.
Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, LED luči, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa.
Garancija preneha veljati pri:
neupoštevanje navodil za uporabo,
malomarnega ravnanja z izdelkom,
poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
nepravilne vgradnje konstrukcije,
Neskladnost blaga – za nakupe od 26.1.2023 (ZVPot-1)
Prodajalec jamči za skladnost blaga v roku 2 let od nakupa blaga.
Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Rok
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Stvarna napaka – za nakupe do 25.1.2023 (ZVPot)
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca, oziroma 2 mesecev od odkritja stvarne napake na izdelku.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Stvarno napako lahko prijavite na e-naslov info@octanormadria.com
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna, če :
-izdelek nima lastnosti, potrebne za njeno običajno rabo
-izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana
-izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane
-se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varstvo osebnih podatkov
Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Obiskovalec z izvedeno naročila dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri oddaji naročila. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri oddaji naročila so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob naročilu v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Komunikacija
Komunikacija preko osebnih podatkov, ki nam jih zaupate ob prijavi na e-novice oz. ob izvedbi naročila poteka v skladu Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Odveza odgovornosti
Spletno mesto je v lasti podjetja Octanorm Adria d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pri uporabi www.sejemskaoprema.si veljajo tukaj navedena pravila in pogoji uporabe ter vsa veljavna zakonodaja. Podjetje Octanorm Adria d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni ta pravila in pogoje uporabe v skladu z zakonodajo.
Vse vsebine na www.sejemskaoprema.si kot so besedila, grafične vsebine, blagovne znamke (logotipi), ikone, avdio in video posnetki, digitalni prenosi in podatki so last www.sejemskaoprema.si ali naših ponudnikov vsebin in so zaščitene z domačimi in mednarodnimi predpisi o varstvu avtorske in sorodnih pravic, to je pravic industrijske lastnine, njihova nepooblaščena uporaba pa pomeni kršitev predpisov o varstvu intelektualne lastnine.
Octanorm Adria d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Podjetje Octanorm Adria d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Octanorm Adria d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Podjetje Octanorm Adria d.o.o. se maksimalno trudi za ažurnost in točnost podatkov na spletnem mestu.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na elektronski naslov info@sejemskaoprema.si ali po klasični pošti na naslov:
OCTANORM ADRIA d.o.o., Gerbičeva ulica 110, 1000 LJUBLJANA
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Octanorm Adria d.o.o. , ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Piškotki
Spletna stran www.sejemskaoprema.si uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so uporabniki obveščeni ob prvem obisku spletnih strani, za uporabo določenih piškotkov pa prosimo uporabnika za njegovo privolitev. Uporabnik lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani. Webix.si ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
O piškotkih
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih portal naloži na vaš računalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletnih strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato vam priporočamo, da v njihovo uporabo privolite. Uporabnik lahko svojo privolitev za uporabo posameznih piškotkov umakne s klikom na povezavo (akcijo) “Prekliči potrditev” v spodnji tabeli. Umik privolitve lahko povzroči spremenjeno delovanje nekaterih spletnih strani ali onemogoči uporabo posameznih storitev.
Odpoved odgovornosti
To spletno mesto je na voljo ''kot je'' in ''kot je na voljo''. Izrecno se strinjate z uporabo tega spletnega mesta na lastno odgovornost.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!
Splošne pogoje poslovanja (pdf.), si lahko prenesete TUKAJ