Dobri se ob koncu leta zazrejo nazaj, na vzpone in padce preteklega leta. Najboljši pa nato premislijo še o prihodnosti. Mi smo ta premislek naredili. Naj vam bo v pomoč, ko boste razmišljali o svojih nastopih na sejmih.
Privlačen razstavni prostor vsekakor pritegne, vsebina pa poskrbi za resnično dodano vrednost. Svojo blagovno znamko približajte obiskovalcem s pomočjo unikatnega doživetja, ki jim bo ostal v spominu. Prikažite, kako se vaši proizvodi in storitve resnično uporabljajo. To lahko naredite s pomočjo igrifikacije (angl. gamification), virtualne realnosti, pop up trgovine, dišav…
Tehnologija ne omogoča le posebnih doživetij, o katerih smo včasih lahko le sanjali. Pametna uporaba svetlobnih tabel, LED svetil, premičnih elementov, laserjev, velikih TV zaslonov… bo privabila obiskovalce prav k vam. Ko pa so enkrat pri vas, lahko tehnologija tudi delno prevzame komunikacijo z njimi.
Na največjih sejmih smo že imeli priložnost videti robote, ki so komunicirali z gosti. Nekaj časa bo sicer še preteklo, preden se bodo uveljavili. Vendar pa že danes lahko interakcijo z obiskovalci deloma prevzamejo interaktivni zasloni. Ti lahko tudi zmanjšajo število zaposlenih, ki morajo biti prisotni na razstavnem prostoru. Vendar pa je človeški stik z obiskovalci še vedno skorajda obvezen.
Ste se zavezali trajnosti na vseh področjih poslovanja? Potem naj se to odraža tudi v vaši sejemski predstavitvi. Če se to sklada z vašo blagovno znamko, jo seveda lahko popestrite kar z zeleno steno. Vsekakor pa pred nakupom opreme razmislite o spodnjih treh načelih.
1. trajnostno sejemsko načelo: večkratna uporaba
Sodobna kakovostna sejemska oprema je zasnovana tako, da jo lahko uporabljate skorajda v nedogled. Poleg tega so dobri sistemi modularni, kar pomeni, da jih lahko prilagajate glede na vsakokratne različne potrebe. V standardne elemente vpnite grafike, tiskane na tkanino, saj vam ta material omogoča, da jih boste lahko uporabili neštetokrat. Elemente, za katere ste prepričani, da jih ne boste potrebovali večkrat, pa lahko rajši najamete.
2. Trajnostno sejemsko načelo: okolju prijazni materiali
Izberite sejemsko opremo, ki je narejena iz okolju prijaznih materialov in obnovljivih virov.
3. Trajnostno sejemsko načelo: znižajte uporabo električne energije
Čeprav ste zavezani k trajnosti, naj se vaš razstavni prostor sveti! Vendar za to uporabite LED svetila, ki jih odlikuje manjša poraba električne energije. Pri izbiri vseh elementov, ki za svoje delovanje potrebujejo električno energijo, upoštevajte njihovo energijsko učinkovitost. Na ta način boste tudi znižali strošek električne energije na sejmišču.
Ne pozabite na svetlobo!
Če pa kakovost že gre iz mode, se vanjo tudi hitro vrne. Octanorm sejemska oprema je sinonim za najvišjo kakovost. To jamči tudi večletna garancija na vse izdelke. Pomagamo vam s pripravo idejne zasnove, posredovanjem oblikovnih in grafičnih rešitev ter urejanjem ključne dokumentacije za sejemski nastop.