Glavna moč Octanorma leži v dejstvu, da se noben večji svetovni sejem ni zgodil brez naše prisotnosti. Ne glede na to, da so napovedovali izumiranje sejmov zaradi informatizacije poslovanja, lahko v tem trenutku zaključimo – potreba in povpraševanje po sejmih nista bila nikoli večja. Razlog? Zelo enostaven – medčloveški odnosi in delo »face to face«. Vsem, ki še vedno premišljujete ali na sejem iti ali ne, sporočamo – ne izgubljajte več časa, saj je rast obsega poslovanja zagotovljena. Za vse ostalo je tu Octanorm.
1. Spoznajte in povežite se s potencialnimi strankami – Za razliko od standardnih poskusov komunikacije preko emaila in telefona, stopate tukaj v kontakt „iz oči v oči“.
2. Spoznajte nova podjetja, ki lahko pospešijo vaše poslovanje – V poslu vedno obstaja možnost za razširitev obstoječih storitev, prodajnega asortimana in izboljšanja strateških odločitev.
[vc_single_image image=”7545″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”]
[vc_single_image image=”7546″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”]
3. Pogovarjajte se direktno z vašim ciljanim tržiščem – S kakovostno predstavitvijo in reprezentativnim pojavljanjem, bo vaše ciljano tržišče prišlo k vam.
4. Okrepite vezi z obstoječimi partnerji – Sejmi so idealno mesto za še boljše povezovanje z obstoječimi partnerji. Predstavite jim novosti, zahvalite se za dosedanje sodelovanje in ponudite dodatne možnosti.
5. Hitreje razširite svojo komercialno bazo – V samo nekaj dneh boste svojo bazo potencialnih kupcev razširili in to mnogo hitreje, kot s katerokoli drugo obliko oglaševanja.
6. Pridobite nove poslovne priložnosti že na samem sejmu – Sejmi so idealno mesto za pridobivanje velikih poslovnih priložnosti, s katerimi boste strošek kakovostnega razstavnega prostora tudi pokrili.
[vc_single_image image=”7544″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”]
[vc_single_image image=”7547″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”]
7. Naučite se več o novih razvojnih procesih v industriji – Na specializiranih sejmih lahko vidite nove trende, del teh trendov pa lahko vedno prenesete na lastno tržišče.
8. Seznanite se kaj dela vaša konkurenca – Skoraj vedno boste na sejmih srečali svojo konkurenco in lahko boste videli v kateri smeri gre njihova prodajna politika.[vc_single_image image=”7542″ img_size=”full” alignment=”center”]. Več podrobnosti o Octanorm produktih si oglejte tukaj. Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate na info@octanormadria.com. Z veseljem vam bomo priskočiti na pomoč in pozabite, da nikoli ni prepozno za dobro predstavitev.